Tuesday, 9 April 2019

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ECML




             
 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ:




Ολοκληρωμένη Διδασκαλία Γλώσσας και Περιεχομένου (CLIL) 
Μια μέθοδος ανάπτυξης πολυγραμματισμών για ουσιαστική μάθηση


16-17 ΜΑΙΟΥ 2019, 9:00 π.μ.-17:00 μ.μ.

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
 ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗΣ
Γ. Ι. ΚΑΤΣΙΓΡΑ, ΛΑΡΙΣΑ


   Ο Σύλλογος Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών του Συμβουλίου της Ευρώπης (ECML, Γκρατς, Αυστρία), σας προσκαλεί στο διήμερο εργαστήριο επιμόρφωσης με θέμα: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (CLIL) - Μια μέθοδος ανάπτυξης πολυγραμματισμών για ουσιαστική μάθηση.
    Στόχος του εργαστηρίου είναι η ανάπτυξη των επιστημονικών γραμματισμών και δεξιοτήτων σε περιβάλλοντα όπου οι μαθητές λειτουργούν σε περισσότερες από μία γλώσσες, π.χ. εκπαίδευση μαθητών μεταναστών ή προσφύγων. Η επιμόρφωση στη διδασκαλία των πολυγραμματισμών μέσω των διαφορετικών γλωσσών, των διαφόρων επιστημονικών αντικειμένων και των διαφορετικών πολιτισμικών στοιχείων που φέρουν στην τάξη οι αλλόγλωσσοι μαθητές θα δώσει στους επιμορφούμενους  την δυνατότητα μάθουν πώς να προάγουν τη μάθηση στην πολυγλωσσική τάξη. Το εργαστήριο θα δώσει πρακτικές ιδέες για την προσαρμογή των διδακτικών μεθόδων και υλικό για τη διευκόλυνση της ουσιαστικής μάθησης, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης και μεταγνωστικών ικανοτήτων (μαθαίνω πώς να μαθαίνω).
  • Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης, σε διευθυντές σχολικών μονάδων, συντονιστές εκπαίδευσης, σε όσους ασχολούνται με την εκπαίδευση.
  • Η γλώσσα εργασίας του εργαστηρίου είναι η Αγγλική.
  • Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν αίτηση μέχρι τις 17/4/2019 ΕΔΩ.
  • Τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής επιβαρύνουν τους επιμορφούμενους. Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και οι διοργανωτές προσφέρουν καφέ και δύο ελαφρά γεύματα. 
  • Οι επιμορφούμενοι θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης ηλεκτρονικά. 
  • Το επιμορφωτικό εργαστήριο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για άδεια για επιμορφωτικούς λόγους.
    Η διοργάνωση του εργαστηρίου γίνεται με την υποστήριξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και της Πόλης που Μαθαίνει του Δήμου Λαρισαίων.
     
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
  • Αναλυτικά, το πρόγραμμα των δύο ημερών της επιμόρφωσης διαμορφώνεται ως εξής:
                                                                     
May  16
 
Time
Day 1
Activities
9.00-9:30
Arrival, Registration
Arrival, Settling, mingling
10:00-11:30
Session 1
Introduction and getting to know one another
-       Introduction Plenary
-       Presentation of ECML
-       Introduction of CLIL and Pluriliteracies. Addressing the fears and anxieties of both students and staff when starting a CLIL approach
-       The Triptych : Language OF Learning : how to support your teachers and how to support your students in a CLIL classroom
11:30-12:00
Coffee break

12:00-13:30
Session 2
Language FOR Learning (Part 1)
13:30-14:30
Lunch

14:30-16:00
Session 3
Language FOR Learning (Part 2) and making Literacy explicit
16:00-16:30

Q&A
 
May 17

 Time
Day 2
Activities
9.00-10:30
Session 4
Language THROUGH learning and meaning making
Going towards a Pluriliteracy Approach and Mindset
10:30-11:00
Coffee break

11 :00-12 :30
Session 5
Practical Interaction
12 :30-13 :30
Lunch

13 :30-14 :30

Q & A/ Final Plenary
15 :00-15 :30

Workshop evaluation (ECML form) and final reflections

  • Το σεμινάριο έχει ήδη αναρτηθεί στο επίσημο πρόγραμμα των προσεχών επιμορφώσεων του ECML, το οποίο μπορεί να δείτε ΕΔΩ , για το περιεχόμενό του μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα ΕΔΩ , στη σελίδα μας στο facebook https://www.facebook.com/groups/etal19/  ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail του Συλλόγου: kathigites.agglikon@gmail.com
 
Επιμορφωτές

Frederic Taveau
Frederic Taveau has been teaching Modern Foreign Languages for 25 years, in French, U.K. and German state schools and since 2010 at the International School of Geneva, where he has been actively involved in CLIL and Pluriliteracies through classroom-based research, through his work with the Graz group and a long-term research partnership with Professor Coyle from the University of Edinburgh. He has brought a very innovative approach to L2 teaching and has developed several CLIL units and strategies for his classes that have contributed to accelerated learning for his students.
                              Dunja Chamberlain        
Dunja Chamberlain has a great international educational experience, especially in Asia and she has been doing extensive research on CLIL and the role of the language across the curriculum. She is currently Head of the Curriculum and Deputy Principal of Middle School at the International School of Geneva, where she has run a detailed analysis over several years of the implementation of CLIL in Science and the implications of teaching Science in L2.      
  • Πληροφορίες για τις δράσεις του Ευρωπαϊκού Κέντρου Σύγχρονων Γλωσσών του Συμβουλίου της Ευρώπης μπορείτε να βρείτε στο ακόλουθο βίντεο καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα του Κέντρου https://www.ecml.at/

No comments: