Thursday 19 July 2018

ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟ

Ο Σύλλογος καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Ν. Λάρισας διοργάνωσε και φέτος την ετήσια εκδρομή του μετά τη λήξη του σχολικού έτους. Προορισμός μας το πανέμορφο Ναύπλιο, με σκοπό την επίσκεψη του αρχαίου θεάτρου της Επιδαύρου και παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης «Αγαμέμνων» του Αισχύλου.

Το ταξίδι μας ξεκίνησε από τη Λάρισα το Σάββατο 7 Ιουλίου το πρωί και διήρκεσε δυο μέρες. Πρώτη στάση μας ο Ισθμός της Κορίνθου, όπου θαυμάσαμε τον Ισθμό και ήπιαμε ένα καφέ.
 Στη διαδρομή μας συντρόφευε η Μαρίνα μας, η Πρόεδρος, που είχε αναλάβει ρόλο ξεναγού. Το μεσημέρι φτάσαμε στον προορισμό μας και τακτοποιηθήκαμε στο πολύ όμορφο, κεντρικό ξενοδοχείο “REX” στο Ναύπλιο.

Aφού περιηγηθήκαμε στα υπέροχα σοκάκια του Ναυπλίου,

αργά το απόγευμα ξεκινήσαμε με το λεωφορείο μας  για Επίδαυρο.

Το τοπίο έχει μαγική ενέργεια. Oι αρχαίοι πρόγονοι μας επέλεξαν τον τόπο αυτό με σοφία και  το 340 π.Χ. κατασκεύασαν το παγκοσμίου φήμης αρχαίο θέατρο με χωρητικότητα 13.000 θεατών,  που προκαλεί δέος στο κοινό.

Όλοι νιώσαμε μαγεμένοι σαν σουρούπωσε και απόλυτη σιωπή τύλιξε τον χώρο μόλις άρχισε η παράσταση. Είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε την εξαιρετική ακουστική του θεάτρου και να απολαύσουμε την τραγωδία του Αισχύλου « Αγαμέμνων» σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις και πρωταγωνιστές τον Γ. Στάνκογλου και Μ. Πρωτόπαππα.

Επιστρέψαμε στο Ναύπλιο αργά το βράδυ, όπου οι περισσότεροι από εμάς γεμάτοι από ενέργεια και διάθεση δεν χάσαμε την ευκαιρία να πιούμε ένα ποτό στο νυχτερινό Ναύπλιο.

Την επόμενη μέρα, αφού πήραμε το πρωινό μας, ξεχυθήκαμε στους δρόμους, για να «ρουφήξουμε» λίγες ακόμη στιγμές από τη γραφική πόλη του Ναυπλίου. Αργότερα, επισκεφτήκαμε με το λεωφορείο το κάστρο του Παλαμηδίου με την υπέροχη θέα από ψηλά.

Στη συνέχεια, κάναμε στάση στο Λουτράκι,για φαγητό και μπάνιο. Επιστρέφοντας στη Λάρισα, ένα πανέμορφο ουράνιο τόξο μας συνόδευε για αρκετή ώρα.

Το βράδυ φτάσαμε στην πόλη μας γεμάτοι θαυμάσιες εντυπώσεις και εμπειρίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι είχαμε μια πολύ όμορφη παρέα και πολύ καλή συνεργασία .

Να ευχαριστήσουμε το τουριστικό γραφείο του Μαντέλας Τours  για την άρτια οργάνωση του ταξιδιού μας και ιδιαίτερα την κυρία Άσπα που ήταν τόσο ευγενική και φρόντισε με λεπτομέρεια το ταξίδι μας, αλλά και τον οδηγό μας κύριο Απόστολο που μας πρόσφερε ένα ασφαλές και ευχάριστο ταξίδι.

Τέλος, ευχαριστούμε όλους εσάς που μας συντροφέψατε στο ταξίδι αυτό και με την παρουσία σας το κάνατε μοναδικό!